NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer

NSAA - North Sweden Amateur Astronomers

Säljer min skywatcher explorer 250px med helt ny skywatcher coma korrektor. Skickar även med ett 10 och ett 20 okular.
Vid snabb affär så kan jag även skicka med en planetkamera.
Teleskopet finns i umeå, har dock orginallådan kvar så den kan skickas.

Visningar: 509

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Jag har redan för många teleskop, men, varför säljer du? Vad blir det i stället?

Jag har redan en 100mm refraktor. Och behöver pengarna till annat. Nästa teleskop blir nog ett 190mn, men det är ett tag bort. Köpte det här teleskopet till min sambo, men vi har flyttat isär så det står mest bara nu för tiden..
3500kr med koma korrektor och okular.
Misstänker att du sedan länge har fått det här sålt, men eftersom tråden ändå var kvar tänkte jag iallafall chansa och höra om det mot förmodan finns kvar?

Hej!

Om du fortfarande är intresserad av ett maksutov-newtonteleskop är mitt till salu. Det är visserligen inte ett Skywatcher MN190, utan ett Intes Micro MN66. 

Hälsningar

Per

Låter intressant, har du någon annons ute? Annars så vad följer med och vad önskar du få för det?

Jag ska lägga ut en annons idag, 5 januari. Dels blirt det här, dels på Astronet, och möjligen i Facebookgruppen "Astropixlar Köp & Sälj av Astroprylar". Än så länge har jag inte tänkt ut något pris, men det lär hamna på högst 50 % av nyanskaffningsvärdet.

Jag saknar bilder till annonsen. Ska ta några när vädret blivit lite fotovänligare ;-)

Låter bra :-)

Nu har jag lagt ut annonsen på Astronets forum:

http://astronet.se/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=14345

/Per

Tyvärr är det sålt.

RSS

Om

Ulf Jonsson skapade det här Ning-nätverket.

Samarbetspartner

Här kommer du direkt till vår samarbetspartner

AstroSweden

Norrskensfoto i Abisko

Här nedan finns en länk till äventyr och kurser i norrskens- och astrofoto.

Lapplandmedia - Peter Rosén

© 2024   Created by Ulf Jonsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor