NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
NSAA - North Sweden Amateur Astronomers
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Säljes systemkamera Canon EOS 500D inkl objektiv 18-55mm m.m.Säljes: Systemkamera Canon EOS 500D inkl. objektiv EFS 18-55mm. Batteriladdare och 2st batterier Trådutlösare 5 meter kabel Batterieliminat… Startad av Göran Fredriksson |
0 | Aug 31, 2016 |
Montering/stativJag skulle behöva få tag i en montering och ett stativ till min newtontub allt är av intresse. Startad av Markus Åhman |
7 |
Apr 13, 2016 Inlägg av Andreas andersson |
Vårstädning i Gussö-observatorietJag har bestämt mig för att rensa ut lite i observatoriet. Därför lägger jag ut följande till försäljning. Jag sätter inga priser. Om du är… Startad av Ulf Jonsson |
6 |
Maj 15, 2014 Inlägg av Ulf Jonsson |
Teleskop S Ä L J E S Newton SkyWatcher Explorer 130P inkl montering EQ-2 med motorNu ska vi sälja ett av våra teleskop.Det är en SkyWatcher Explorer 130P inkl montering EQ-2 med motor i bra skick.Motorn som följer med gör… Startad av Göran Fredriksson |
4 |
Okt 23, 2013 Inlägg av Per Johansson |
Stativ för liten kikare/kamera köpesEn kompis till mig har köpt min 66 mm Scopos refraktor. Han behöver ett enkelt stativ, typ kamerastativ. Någon som har ett sådant till salu… Startad av Ulf Jonsson |
0 | Okt 9, 2013 |
Series IV Stiletto FocusersUnder vårstädningen hittade jag en STI Stiletti fokuserare som jag nu vill sälja. Den är i nyskick och endast använd ett fåtal gånger. Mode… Startad av Göran Strand |
0 | Maj 18, 2012 |
William Optics FLT110 & Celestron CGEMJag säljer: Celestron CGEM, Goto-montering. 11500 kr William Optics FLT110, Refraktor, 17000 kr. Sakerna finns i Västerbotten. http://w… Startad av Cristofer |
1 |
Apr 21, 2012 Inlägg av Ulf Jonsson |
Barlowlins x2Jag fick med 2 st barlow x2 när jag köpte mitt teleskop. Därför säljer jag nu den ena, använd en gång. Det är en sån som följer med skywatc… Startad av Patrik Andersson |
0 | Nov 20, 2011 |
Teleskop till saluJag (Ulf) fick detta via ÖAS i Linköping. Om någon är intresserad så ta direkt kontakt med Tony Åström, inte med mig. // Ulf Skulptör Eve… Startad av Ulf Jonsson |
0 | Okt 28, 2011 |
11” Celestron Nexstar 11 GPS Till SaluJag säljer min ögonsten (av sambon kallad ”Monstret”). 11” Smith-Cassegrain teleskop Celestron Nexstar 11 GPS ”Monstret” säljes med följa… Startad av Ulf Jonsson |
5 |
Maj 28, 2010 Inlägg av Mikael I |
Välkommen till
NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
Registrera dig
eller Logga In
Här finns länkar till samarbetspartners jag kan rekommendera.
© 2024 Created by Ulf Jonsson. Drivs med tekniken bakom