NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
NSAA - North Sweden Amateur Astronomers
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Framtida evenemangHej alla glada och tack för senast. Jag har haft kontakt med Umevatoriet om möjligheterna till framtida arrangemang och de välkomnar idén.… Startad av Michael Holmgren |
2 |
Okt 13, 2018 Inlägg av Ulf Jonsson |
NSP 18 och NSP 08Jag hoppas att alla laddar för NSP 18 som ju kommer att hållas i Skellefteå. I väntan på NSP 18 tänker jag tillbaka på vår första träff i Ä… Startad av Ulf Jonsson |
3 |
Aug 26, 2018 Inlägg av Mats Olsson |
Norrland Star Party 2017 - JUBILEUM - RapportNSP 17 började vid 18-tiden på fredag 22/9 genom att vi träffades på Brändö Konferens norr om Luleå. http://www.brandokonferens.se/ Efter… Startad av Ulf Jonsson |
1 |
Jan 20, 2018 Inlägg av Fredrik Karlsson |
Norrland Star Party 2017 - JUBILEUM, INFO 1Här kommer information om årets träff. Jag kommer att komplettera efter hand. Jag kommer att lägga upp motsvarande info på Facebook också o… Startad av Ulf Jonsson |
10 |
Sep 24, 2017 Inlägg av Lage Sjöblom |
Norrland Star Party 2017 - JUBILEUM, INFO 2Här kommer priserna för deltagande i NSP 17 på Brändö Konferens. Hyra av stuga med fyra bäddar i två separata rum: 1490 kr/stuga/natt. Städ… Startad av Ulf Jonsson |
0 | Aug 24, 2017 |
NSP16 i Döda Fallet - 1Här kommer jag att lägga upp information som inte ryms under Aktuellt på Startsidan. Bland annat kommer jag att lägga upp en lista över de… Startad av Ulf Jonsson |
16 |
Aug 31, 2016 Inlägg av Ulf Jonsson |
Norrland Star Party 2015Här kommer vi att lägga information om NSP 15. NSP 15 ver 1.docx Startad av Ulf Jonsson |
7 |
Okt 9, 2015 Inlägg av Ulf Jonsson |
Spontan obs-kväll vid Gussö-observatorietIkväll var vi fem NSAA-medlemmar som obsade och fotade hos mig vid Gussö-observatoriet. Det var jag, Annika Nilsson och kollegan Björn Sjög… Startad av Ulf Jonsson |
2 |
Okt 28, 2014 Inlägg av Per Johansson |
NSP -14 i ÖrnsköldsvikHej alla! Sitter hemma och tar det lugnt efter en intensiv helg. Har inte hunnit smälta allt ännu men vill ännu en gång tacka alla föreläs… Startad av Göran Fredriksson |
8 |
Okt 5, 2014 Inlägg av Per Johansson |
Saggitarius-träffen 2014Nu är träffen på Öland igång. Efter två dagar körande husbil, från Norrköping även tillsammans med Anders Wettergren, kom vi fram till otro… Startad av Ulf Jonsson |
9 |
Aug 25, 2014 Inlägg av Per Johansson |
Välkommen till
NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
Registrera dig
eller Logga In
Här finns länkar till samarbetspartners jag kan rekommendera.
© 2024 Created by Ulf Jonsson. Drivs med tekniken bakom