NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
NSAA - North Sweden Amateur Astronomers
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Ser fram mot NSP-09...Hej! Har just läst igenom Programmet för NSP-09 lite mer noggrant än den första genomläsningen. Jag tycker att det verkar vara ett mkt. br… Startad av Göran Fredriksson |
5 |
Sep 14, 2009 Inlägg av Odd Minde |
TS-dagen 2009Teleskop-Service Norden har lagt ut programmet för stjärnträffen TS-dagen den 25 april 2009. Det är en endagsträff (+natt) som hålls i Säti… Startad av Per Stymne |
3 |
Apr 23, 2009 Inlägg av Per Stymne |
Astrofest 2009Jag har skrivit om European Astrofest 2009 i London i några andra fora men här kommer ändå en sammanfattning. Jag och Anders Wettergren be… Startad av Ulf Jonsson |
0 | Mar 14, 2009 |
NSAA i mediaNu har NSSA börjat sin stapplande färd i media. Första artikeln är skiven av Elisabet Nordebo för en lokal skift i Älvsbyn. Den beskriver b… Startad av Ulf Jonsson |
1 |
Dec 8, 2008 Inlägg av Ulf Jonsson |
NSAA Stjärnträff / Star Party 2008Planeringen har nu börjat för en första stjärnträff inom ramen för detta nätverk. Inriktningen är en månfri helg under tredje kvartalet i å… Startad av Ulf Jonsson |
28 |
Okt 4, 2008 Inlägg av Ulf Jonsson |
Anmälan till NSAA Star Party 2008Arbetet med ett program för NSP 08 (Norrland Star Party 2008) fortskrider. Ambition och omfattning är naturligtvis beroende på uppslutninge… Startad av Ulf Jonsson |
20 |
Okt 3, 2008 Inlägg av Ulf Jonsson |
Rapport från NSP 2008Så har jag varit på mitt livs första starparty som genomfördes på Höghedens flygplats utanför Älvsbyn. Deltagarantalet var över alla förvän… Startad av Patric Johansson |
9 |
Sep 29, 2008 Inlägg av Ulf Jonsson |
Rapport från "Träff under stjärnorna" i MariestadÅter igen var det dags för "Träff under stjärnorna" arrangerat av Mariestads Astronomiska Klubb (MAK). Som vanligt träffades vi vid "Bifros… Startad av Ulf Jonsson |
2 |
Aug 31, 2008 Inlägg av Ulf Jonsson |
Välkommen till
NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
Registrera dig
eller Logga In
Här finns länkar till samarbetspartners jag kan rekommendera.
© 2024 Created by Ulf Jonsson. Drivs med tekniken bakom