NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer

NSAA - North Sweden Amateur Astronomers

Arbetet med ett program för NSP 08 (Norrland Star Party 2008) fortskrider. Ambition och omfattning är naturligtvis beroende på uppslutningen. Som ett planeringsunderlag för mig skulle jag vilja få preliminär anmälan (icke bindande intresseanmälan) från de som kan tänka sig att komma till Älvsbyn i slutet av september. Jag har tidigare fått från några av er men ser gärna att ni med ett inlägg i den här tråden anmäler intresse. Då har jag det samlat i en diskussions-tråd. Övriga frågor kan vi diskutera i den andra tråden.

/Ulf

Visningar: 388

Den här diskussionen är stängd för fler inlägg.

Inlägg i den här diskussionen

Jag skulle nog kunna komma, kanske få med mig någon kompis också.

Hör av dig om exakt när det blir.

PEO!
Jag kommer.

/Pelle
Räkna med mig också! En av mina "ljusglimtar" i höstmörkret :)
Jag tänker komma till starpartyt..
Jag har lyckats övertala mina kompisar att komma med till Älvsbyn. Så vi blir 3 som kommer, om inget händer. Vi tar med min C6:a, kompisen tar förmodligen med sin stora kikare samt att vi tar med radioteleskopet. Jag har precis i dagarna börjat bygga, så vi får se hur det går.

PEO!
Jättekul PEO.
Jag har skrivit vidare på programmet som jag kommer att remittera till "föredragshållarna" när jag är tillbaka i BD län om några dagar. Du får gärna meddela mig deras namn senare. Jag vill göra en anmälningslista när det bir dags.
/Ulf
Hej!

Namnen har du här:

Stefan Eriksson
Martin Alveblom
åså jag förstås. :-)
Kalas! Jag kommer snart att skicka över en programpresentation till er som står på "talarlistan" för påseende innan jag publicerar den.
/Ulf
Hej Ulf

Star Party i "norrland" kul, jag kommer.
Jag kollar om några andra också är intresserade att vara med.

#Börje
Toppen!
Jag har ett program och en beskrivning klar att lägga ut på den här sidan. Jag väntar bara på OK från Martin Bohm angående ett föredrag, sedan kommer det.
Jag kommer givetvis!
Perfekt! Du är nu medräknad.

RSS

Om

Ulf Jonsson skapade det här Ning-nätverket.

Samarbetspartner

Här kommer du direkt till vår samarbetspartner

AstroSweden

Norrskensfoto i Abisko

Här nedan finns en länk till äventyr och kurser i norrskens- och astrofoto.

Lapplandmedia - Peter Rosén

© 2024   Created by Ulf Jonsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor