NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer

NSAA - North Sweden Amateur Astronomers

Arbetet med ett program för NSP 08 (Norrland Star Party 2008) fortskrider. Ambition och omfattning är naturligtvis beroende på uppslutningen. Som ett planeringsunderlag för mig skulle jag vilja få preliminär anmälan (icke bindande intresseanmälan) från de som kan tänka sig att komma till Älvsbyn i slutet av september. Jag har tidigare fått från några av er men ser gärna att ni med ett inlägg i den här tråden anmäler intresse. Då har jag det samlat i en diskussions-tråd. Övriga frågor kan vi diskutera i den andra tråden.

/Ulf

Visningar: 388

Den här diskussionen är stängd för fler inlägg.

Inlägg i den här diskussionen

UPPMANING!
- Ni som inte anmält er - gör det så snart som möjligt.
- Ni som redan anmält er och vill hyra stuga på fältet - meddela mig. Först till kvarn...
- Ni som tar med bilder för utställning - meddela mig.
- Ni som vill ha plats på ett "loppis-bord" för att sälja prylar - meddela mig.
/Ulf
Vi är nu totalt 16 anmälda till NSP 08.
Alla sex övernattningsstugorna är nu bokade men det finns plats för fler i tre av dessa. Först till kvarn...
För de som kan tänka sig enklare övernattning finns möjlighet att sova på golvet i klubbstugan, förutsatt att man tar med sig sovsäck och liggunderlag.
För de som bara kan tänka sig ståtligare och dyrare boende rekommenderas Polar Hotell i Älvsbyn eller Hotell Storforsen utanför Vidsel.

Jag uppmanar alla som är intresserade att anmäla sig så snart som möjligt eftersom jag behöver dimensionera lokalen och skaffa fika i god tid.
/Ulf
Här kan ni se bokningsläget när det gäller stugorna som det är nu (2008-08-24 kl 1730). Kan du tänka dig att dela stuga med någon som är ensam i sin stuga så kontakta vederbörande direkt och meddela sedan mig.
/Ulf
Bilagor:
Jag kommer gärna om jag har möjlighet!
Ska kolla upp om det funkar!

Kul!

Ha det gott!
Anmälningsläget 2008-09-01.

Just nu har vi 19 anmälningar!

Dessutom har jag ett "kanske" för ett tiotal till. Hoppas att de och även andra bestämmer sig för att komma. Jag kommer att sätta upp affischer till veckan.

Om någon av er ser att jag missat någon så meddela mig så snart som möjligt.

Aktuell anmälningslista bifogas som Word-dokument.
Bilagor:
Bifogar den affisch som sätts upp i Kiruna, Piteå och Luleå. Om någon vill skriva ut den och sätta upp den på annan plats är det OK men meddela mig i så fall så jag vet.

Där finns också mail-adress och mobiltelefonnummer till mig om ni vill anmäla er på det viset i stället.
Bilagor:
På grund av att Matin Bohm fått förhinder finns nu en stuga ledig. I två av de övriga stugorna finns enstaka platser för de som kan tänka sig att dela stuga.

Anmälan till mig på e-post eller telefon. Först till kvarn ...

/Ulf
Jaha, nu är ju detta genomfört så jag stänger den här diskussionen. /Ulf

RSS

Om

Ulf Jonsson skapade det här Ning-nätverket.

Samarbetspartner

Här kommer du direkt till vår samarbetspartner

AstroSweden

Norrskensfoto i Abisko

Här nedan finns en länk till äventyr och kurser i norrskens- och astrofoto.

Lapplandmedia - Peter Rosén

© 2024   Created by Ulf Jonsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor