NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
NSAA - North Sweden Amateur Astronomers
Sortera med avseende på:
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Värmland Star Party, VSP 2014Nu är VSP 2014 igång. Tyvärr är vädret på vrången hela helgen. Flera NSAA-medlemmar deltar. Från Piteå kommer Bernt och Börje, från Östersu… Startad av Ulf Jonsson |
5 |
Mar 2, 2014 Inlägg av Ulf Jonsson |
Dala Starparty 2013Dalarnas AstronomiFörening bjuder in till Dala Starparty den 25-26 oktober 2013. Inbjudan och information finns på vår hemsida: http://daf.… Startad av Tomas Wikander |
9 |
Nov 28, 2013 Inlägg av Tomas Wikander |
Synpunkter på NSP 13I den här tråden skulle jag vilja ha in synpunkter på den stjärnträff vi just har avslutat. Startad av Ulf Jonsson |
3 |
Okt 16, 2013 Inlägg av Erik Berglund |
NSP 13, Norrland Star PartyVi (Ulf och Tiia) har genomfört ett samverkansmöte med Teknikens Hus i Luleå för att undersöka intresset för ett samarbete och förutsättnin… Startad av Ulf Jonsson |
10 |
Sep 7, 2013 Inlägg av Ulf Jonsson |
Träff under stjärnorna i Mariestad 2012Hemma igen efter ett par kvällar och dagar i Mariestad. Tyvärr var inte vädret med oss den här gången. Vackert på dagarna men mulet och reg… Startad av Ulf Jonsson |
2 |
Aug 27, 2012 Inlägg av Ulf Jonsson |
Norrland Star Party 2012Denna diskussionstråd kommer vi att använda för att informera om NSP 12. Här kommer vi att lägga bilder, dokument med vägbeskrivningar, res… Startad av Ulf Jonsson |
4 |
Aug 14, 2012 Inlägg av Ulf Jonsson |
IRF och Rymdgymnasiets event för VenuspassagenTänkte att detta kunde vara av intresse för flera här. Insitutet för Rymdfysik (IRF) och Rymdgymnasiet i Kiruna kommer att hålla ett allmän… Startad av Robin Ramstad |
1 |
Maj 31, 2012 Inlägg av Ulf Jonsson |
Värmland Star Party 2012Under fredag, lördag och söndag (24-26/2) avhölls 2012 års Värmland Star Party (VSP) i Lysvik (mellan Torsby och Sunne, öster om sjön). Som… Startad av Ulf Jonsson |
2 |
Mar 1, 2012 Inlägg av Göran Fredriksson |
NSP 11 erfarenheterSTORT TACK till arrangörerna och föredragshållarna. LYCKA TILL med Cosmo Norr i den form ni nu väljer att gå vidare. Jag vill gärna vara me… Startad av Ulf Jonsson |
17 |
Okt 8, 2011 Inlägg av Erik Berglund |
Tips inför Star PartyDetta hittade jag i Celestron CGEM Yahoo Group. Det finns en del där som kan utgöra grund för en egen checklista. Se bifogad fil. Startad av Ulf Jonsson |
1 |
Aug 8, 2011 Inlägg av Per Johansson |
Välkommen till
NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
Registrera dig
eller Logga In
Här finns länkar till samarbetspartners jag kan rekommendera.
© 2024 Created by Ulf Jonsson. Drivs med tekniken bakom