NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer

NSAA - North Sweden Amateur Astronomers

Patric Johanssons diskussioner (65)

Besvarade diskussioner (51) Svar Senaste aktivitet

"Har inte tänkt på det faktiskt. Det låter fantastiskt ifall man kan se jordens krökn…"

Patric Johansson svarade Maj 3, 2015 på Är jorden platt?

17 Maj 23, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Min utgångspunkt är att aldrig ta något för givet. Vetenskapliga föreställningar och…"

Patric Johansson svarade Maj 2, 2015 på Är jorden platt?

17 Maj 23, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Mats, Din förklaring av gravitationen låter invecklad, jag nöjer mig med den förklar…"

Patric Johansson svarade Jan 19, 2015 på Rolig sida som förklarar saker på ett relativt enkelt sätt...

9 Jan 19, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Ja Göran, du har givetvis rätt! Jag har uppenbarligen haft ett för långt uppehåll fr…"

Patric Johansson svarade Jan 16, 2015 på Rolig sida som förklarar saker på ett relativt enkelt sätt...

9 Jan 19, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Trots att jag kollade noggrant så smög det sig in ett fel i det jag skrev. "22,5kg/m…"

Patric Johansson svarade Jan 16, 2015 på Rolig sida som förklarar saker på ett relativt enkelt sätt...

9 Jan 19, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Häftigt Ulf!  Ser fram emot en titt på Plejaderna och Orionnebulosan i denna!  "

Patric Johansson svarade Jan 15, 2015 på 17" Dobson My First Light

5 Jan 29, 2015
Inlägg av Urban

"När jag skrollar ned på sidan fann jag dock ett allvarligt fel i Madeleines förklari…"

Patric Johansson svarade Jan 15, 2015 på Rolig sida som förklarar saker på ett relativt enkelt sätt...

9 Jan 19, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Häftigt! Den har jag bokmärkt. Och inte visste jag att vår kronprinsessa var så djup…"

Patric Johansson svarade Jan 15, 2015 på Rolig sida som förklarar saker på ett relativt enkelt sätt...

9 Jan 19, 2015
Inlägg av Patric Johansson

"Nej, det har inte blivit på ett tag. Men ska passa på när det blir någon klar och in…"

Patric Johansson svarade Dec 24, 2014 på Equinox-80 PRO OTA

8 Dec 24, 2014
Inlägg av Patric Johansson

"Kul att Equinox fungerar på så kort avstånd, glömde att kolla hur nära jag kunde få…"

Patric Johansson svarade Dec 6, 2014 på Equinox-80 PRO OTA

8 Dec 24, 2014
Inlägg av Patric Johansson

RSS

Om

Ulf Jonsson skapade det här Ning-nätverket.

Samarbetspartner

Här kommer du direkt till vår samarbetspartner

AstroSweden

Norrskensfoto i Abisko

Här nedan finns en länk till äventyr och kurser i norrskens- och astrofoto.

Lapplandmedia - Peter Rosén

© 2024   Created by Ulf Jonsson.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor