NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
NSAA - North Sweden Amateur Astronomers
Sortera med avseende på: Visa
Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
---|---|---|
Norrland Star Party 2017 - JUBILEUM, INFO 2Här kommer priserna för deltagande i NSP 17 på Brändö Konferens. Hyra av stuga med fyra bäddar i två separata rum: 1490 kr/stuga/natt. Städ… Startad av Ulf Jonsson i Star Party |
0 | Aug 24, 2017 |
Kometen 41p ligger bra till!Kolla här: Astronomy Now Startad av Per Johansson i Anders Wettergrens Observationstips |
3 |
Mar 27, 2017 Inlägg av Per Johansson |
Säsongens sista mörker börjar imorgon, ons 15/3!Åtminstone här uppe är det sista chansen för astro, innan den lååånga ljusa sommaren kommer... Har ni några särskilda planer? Jag hoppas på… Startad av Per Johansson i Utrustningar, tips och idéer |
4 |
Mar 24, 2017 Inlägg av Lage Sjöblom |
SmalbandsfotoDenna tråd startade som en chat men den känns värd att bevara och synliggöra så jag klipper in den som en forum discussion: Hur mycket färg… Startad av Per Johansson i Astrofoto |
1 |
Feb 23, 2017 Inlägg av Per Johansson |
12V on the goHej. Här är några bilder från mitt helgpyssel. Den är inte helt klar, det skall dit några usb-uttag och kanske en liten Volt/Amperemeter oc… Startad av Lage Sjöblom i Utrustningar, tips och idéer |
5 |
Feb 15, 2017 Inlägg av Lage Sjöblom |
Föredrag av Christer FuglesangTeknikens Hus i Luleå genomförde i höstas en fortbildningsdag för lärare om rymden. Följ länken nedan så ser du vad vi gjorde och du kan oc… Startad av Ulf Jonsson i Rymdfart |
1 |
Jan 18, 2017 Inlägg av Per Johansson |
Skywatcher explorer 250px + korrektorSäljer min skywatcher explorer 250px med helt ny skywatcher coma korrektor. Skickar även med ett 10 och ett 20 okular. Vid snabb affär så k… Startad av Jonas i Sälja/Byta/Köpa |
11 |
Jan 8, 2017 Inlägg av Per Stymne |
NIBIRU PLANET-XVad säger ni om det? Det finns en hel del på Youtube om saken. Bland annat detta. https://www.youtube.com/watch?v=ud4V2XsCPg0 Startad av Patric Johansson i Time Lapse filmer |
3 |
Dec 9, 2016 Inlägg av Patric Johansson |
Månen och venusEn bild från lördag kväll vid Skagsudde fyr. Startad av Lage Sjöblom i Astrofoto |
4 |
Dec 6, 2016 Inlägg av Lage Sjöblom |
Meade-teleskop till saluMeade LX50 10 tum EMC, med wedge och stativ. Är någon intresserad? //Staffan Åström, Aspås, Jämtland Startad av Staffan Åström i Sälja/Byta/Köpa |
0 | Nov 24, 2016 |
Välkommen till
NSAA - Norra Sveriges AmatörAstronomer
Registrera dig
eller Logga In
Här finns länkar till samarbetspartners jag kan rekommendera.
© 2025 Created by Ulf Jonsson.
Drivs med tekniken bakom